Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Dane podmiotu

Wydziały, Biura

Nazwa Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
Adres ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
Kontakt
Telefon

e-mail
www.
32 295 96 97, 32 295 69 90

przedsiebiorca@dg.pl
inwestor@dg.pl
www.dabrowa-gornicza.com
 
 
Godziny pracy poniedziałek- środa 7.30- 15.30
czwartek 7.30- 18.00
piątek 7.30-13.00
Naczelnik Wydziału Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
Ewa Fudali-Bondel
tel. 32 295 96 97
e-mail: efudali@dg.pl

pok. 328, III piętro
Pracownicy Referatu Rozwoju i Obsługi Inwestorów Paweł Zygmunt - Kierownik Referatu
tel. 32 295 69 90
e-mail: pzygmunt@dg.pl       

Anna Saltarska- Stachura                    
tel. 32 295 96 86                          
strategia                                  
e-mail: asaltarska@dg.pl, strategia@dg.pl

Agnieszka Rękowicz
tel. 32 300 75 06
rewitalizacja
e-mail: rewitalizacja@dg.pl, arekowicz@dg.pl

Joanna Lasota- Kościańska
tel. 32 300 75 82
rewitalizacja
e-mail: jlasota@dg.pl

Kinga Morzonek
tel. 32 300 75 19
obsługa inwestora
e-mail: kmorzonek@dg.pl

pok. 327, piętro III              
Zadania Referatu Rozwoju i Obsługi Inwestorów Do zadań Referatu Rozwoju i Obsługi Inwestorów należy w szczególności:

1. Współpraca z instytucjami, organizacjami zewnętrznymi w dziedzinie planowania perspektywicznego i rozwoju miasta.

2. Koordynacja działań dotyczących przygotowania i aktualizacji strategii rozwoju miasta oraz udział w pracach nad opracowaniem i aktualizacją strategii ponadlokalnych.

3. Monitorowanie i ewaluacja strategii rozwoju miasta oraz zbieranie danych statystycznych dot. rozwoju miasta. Współpraca i koordynacja w tym zakresie działań komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych miasta.

4. Opiniowanie projektów podstawowych gminnych aktów prawnych (np. planów zagospodarowania przestrzennego) w zakresie zgodności z przyjętą strategią miasta.

5. Koordynacja działań Urzędu w zakresie obsługi inwestora i przedsiębiorcy, redagowanie miejskiej oferty inwestycyjnej, koordynacja prac związanych z przygotowaniem kompleksowej informacji dla inwestorów. Prowadzenie Dąbrowskiego Banku Ziemi.

6. Inicjowanie, prowadzenie i koordynacja działań mających na celu pozyskanie inwestorów w mieście - pomoc w lokalizacji inwestycji.

7. Organizacja i uczestnictwo w konferencjach, seminariach, misjach i prezentacjach miasta krajowych i zagranicznych w zakresie promocji gospodarczej oraz rozwoju miasta.

8. Gromadzenie danych i informacji oraz wyników prac badawczych wspomagających proces rewitalizacji. Zlecanie niezbędnych analiz. Gromadzenie zróżnicowanych informacji                
o rewitalizowanych obszarach i procesach w nich zachodzących.

9. Organizacja i prowadzenie działań związanych z przygotowaniem i aktualizacją Programu Rewitalizacji, w tym organizacja naborów projektów rewitalizacyjnych.

10. Koordynacja działań związanych z realizacją programu rewitalizacji miasta. Popularyzacja i promocja programu rewitalizacji miasta wśród potencjalnych partnerów procesu rewitalizacji oraz mieszkańców miasta.

11. Inicjowanie tworzenia czasowych zespołów konsultacyjnych z udziałem partnerów społecznych i gospodarczych z terenu miasta, podejmujących działania w sferze rewitalizacji i rozwoju miasta.

12. Przygotowywanie projektów dotyczących finansowania przedsięwzięć ze źródeł zewnętrznych w zakresie realizowanych zadań.
Pracownicy Referatu Przedsiębiorczości Paweł Lelas - Kierownik Referatu
tel. 32 295 67 10
e-mail: plelas@dg.pl

pok. 301A, piętro III   

Magdalena Kiszczyńska
tel 32 300 75 00
e-mail: mkiszczynska@dg.pl

Beata Kościow                    
tel. 32 295 67 37, 32 295 69 13                                                      
e-mail: bkosciow@dg.pl

Edyta Perzanowska-Zygiert
tel. 32 295 69 54
e-mail: eperzanowska@dg.pl 

Magdalena Sokal
tel. 32 295 67 37, 32 295 69 13
e-mail: msokal@dg.pl

Agnieszka Malara
tel. 32 295 67 37, 32 295 69 13
e-mail: amalara@dg.pl

Adam Jagodziński
tel. 32 295 68 85
e-mail: ajagodzinski@dg.pl

pok. 328, piętro III

             
Zadania Referatu Przedsiębiorczości Do zadań Referatu Przedsiębiorczości należy w szczególności:

1. Działalność publikacyjna związana z promocją gospodarczą gminy. Redagowanie portalu gospodarczego oraz mediów społecznościowych związanych z portalem.

2. Podejmowanie działań zmierzających do rozwoju przedsiębiorczości w mieście, w tym realizacja zadania "Prowadzenie Dąbrowskiego Inkubatora Przedsiębiorczości (DIP) w Dąbrowie Górniczej". Redagowanie portalu Gospodarczego.

3. Gromadzenie i upowszechnianie wśród przedsiębiorców informacji o możliwej do uzyskania pomocy, w tym możliwościach pozyskania środków ze źródeł zewnętrznych na rozpoczęcie działalności gospodarczej, unowocześnienie i rozwój przedsiębiorstwa lub przedsięwzięcia rewitalizacyjne.

4. Udział w tworzeniu nowych form pomocy dla przedsiębiorców, inwestorów i inicjatyw mających na celu aktywizację środowiska gospodarczego miasta oraz aktywizację zawodową mieszkańców; współpraca z lokalnymi i ponadlokalnymi instytucjami otoczenia biznesu, w tym Powiatowym Urzędem Pracy i Zagłębiowską Izbą Gospodarczą.

5. Wydawanie zezwoleń, decyzji odmownych, decyzji w sprawie cofnięcia i wygaśnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz kontrola przestrzegania zasad korzystania z zezwolenia.

6. Naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wprowadzanie do systemu rejestru opłat przypisów i odpisów dot. należności z ich tytułu.

7. Prowadzenie całości zadań związanych z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej oraz udzielanie informacji o przedsiębiorcach z historii zbioru ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta przed przekazaniem wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, a także o podmiotach wykreślonych z ewidencji działalności gospodarczej przed dniem 1 lipca 2011 r.

8. Realizacja nadzoru sprawowanego przez Prezydenta Miasta nad Powiatowym Urzędem Pracy.

9. Prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

10. Udzielanie pomocy publicznej przedsiębiorcom, wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy publicznej (de minimis) oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.
Dane wyłączone z Biuletynu Informacji Publicznej
Zakres danych Adres zamieszkania oraz miejsce położenia nieruchomości z części B oświadczeń majątkowych
Podstawa prawna art. 24i ust.1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2020 poz. 713/
Osoba wyłączająca Naczelnik Wydziału Kadr i Płac Agata Kemona
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2024-01-15 09:51:16
Data utworzenia 2019-07-01
Data udostępnienia 2011-04-01 12:16:34
Osoba odpowiedzialna Ewa Fudali
Udostępnił Anastazja Wypych