Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Kancelaria Prezydenta Miasta
Adres ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
 
Kontakt
     
Kamila Warmuz
Tel.: 32 295 69 70

Sylwia Siekierkowska
Tel.: 32 295 69 42

Barbara Dudek
Tel.: 32 295 67 17

Karolina Białas
Tel.: 32 295 96 73

Marta Grudzińska
Tel.: 32 295 68 68

Przemysław Kędzior
Tel.: 32 295 68 68

Anna Sidorczyk
Tel.: 32 295 69 71


Fax: 32 295 69 40
 
 
 
Naczelnik Bartosz Matylewicz
tel.  32 295 68 79
e-mail: bmatylewicz@dabrowa-gornicza.pl
Z-ca Naczelnika Beata Pisarczyk
tel.  32 295 96 92
e-mail: bpisarczyk@dabrowa-gornicza.pl
Godziny pracy poniedziałek:     7.30 - 15.30
wtorek:           7.30 - 15.30
środa:            7.30 - 15.30
czwartek:         7.30 - 18.00
piątek:           7.30 - 13.00
Zadania Do zadań Kancelarii Prezydenta Miasta należy w szczególności:


1. Z zakresu koordynacji funkcjonowania sekretariatu Prezydenta Miasta i jego Zastępców:

a) Bieżąca obsługa Prezydenta Miasta i jego Zastępców: prowadzenie kalendarzy oraz organizacja pracy Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
b) Prowadzenie rejestrów korespondencji i obsługa kancelaryjna.
c) Organizowanie i obsługa narad, spotkań zwoływanych przez Prezydenta Miasta i jego Zastępców poprzez przygotowywanie niezbędnych materiałów, protokołowanie i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji, umawianie spotkań z mieszkańcami.
d) Opracowywanie sprawozdań z pracy Prezydenta.

2. Z zakresu obsługi medialnej Prezydenta Miasta i jego Zastępców:

a) Prowadzenie bieżącego monitoringu i koordynacja obecności Prezydenta Miasta i jego Zastępców w mediach.
b) Koordynacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
c) Prowadzenie własnych kanałów i bieżący monitoring mediów społecznościowych.
d) Organizowanie konferencji prasowych z udziałem Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
e)Redagowanie oświadczeń i stanowisk Prezydenta Miasta, przygotowywanie tez do wystąpień.
f) Prowadzenia bieżącej i okolicznościowej korespondencji Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
g) Budowanie i utrzymywanie komunikacji Prezydenta Miasta i jego Zastępców z opinią publiczną.


3. Z zakresu organizacyjno-koordynacyjnego:

a) Koordynacja działań związanych z udziałem Prezydenta Miasta i jego Zastępców
w spotkaniach i uroczystościach.
b) Przygotowywanie agend spotkań i narad wraz z niezbędnymi dokumentami i materiałami.
c) Zbieranie i opracowywanie informacji dla potrzeb Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
d) Koordynacja zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
e) Przygotowanie udziału Prezydenta Miasta i Zastępców w obchodach rocznic, uroczystościach i świętach państwowych.
f) Obsługa organizacyjna Prezydenta Miasta i jego Zastępców.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2019-04-19 12:57:11
Data utworzenia 2019-03-29
Data udostępnienia 2019-03-29 12:20:43
Osoba odpowiedzialna Agnieszka Przybyszewska
Udostępnił Anna Lorenc - Fatyga