Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa WSO.IV-24/01 Zawiadomienie o zawieszeniu wykonywania transportu drogowego
Opis Podstawa prawna: Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r., Ustawa o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r.
Szczegółowy wykaz aktów prawnych dla kart informacyjnych od nr WSO.IV- 01/01 do nr WSO.IV- 29/01 udostępniony jest w skrytce Wydziału Spraw Obywatelskich umieszczonej naprzeciw stanowisk Wydziału, Referat Uprawnień i Rejestrów.
Miejsce Wydział Spraw Obywatelskich
Referat Uprawnień i Rejestrów
Pokój nr 003
Informacja Tel: (32) 295 69 01
fax: (32) 295 96 24
Wymagane dokumenty 1). Wniosek - zawiadomienie o zawieszeniu wykonywania transportu drogowego - druk nr 28.
2. Wymagane informacje:
1). Przewoźnik drogowy zawieszający wykonywanie transport drogowego jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia, w którym rozpoczęty został okres zawieszenia
    a). zawiadomić organ, który udzielił licencji o zawieszeniu wykonywania transportu drogowego; w zawiadomieniu podaje się:
           - okres, na który zawieszono wykonywanie transportu drogowego,
           - liczbę wypisów z licencji odpowiadającą liczbie pojazdów samochodowych, którymi zaprzestano wykonywania przewozów drogowych - w przypadku częściowego zawieszenia wykonywania transportu drogowego,
     b). zwrócić do organu, który udzielił licencji:
         - wszystkie wypisy z licencji - w przypadku zawieszenia wykonywania transportu                                        drogowego w całości,
         - wypisy z licencji odpowiadające liczbie pojazdów samochodowych, którymi zaprzestano wykonywania przewozów drogowych - w przypadku częściowego zawieszenia wykonywania transportu drogowego.
2). Jeżeli wykonywanie transportu drogowego zostało zawieszone na okres przekraczający                        3 miesiące, organ który udzielił licencji dokonuje, w terminie 14 dni od dnia spełnienia wymagań,
o których mowa w ust. 2, zwrotu części opłaty wniesionej za wydanie licencji
i wypisów z licencji z zastrzeżeniem ust. 5, proporcjonalnie do:
     a). okresu zawieszenia wykonywania transportu drogowego,
     b). liczby zawieszonych wypisów z licencji.    
Załączniki Istnieje możliwość pobrania wymaganych załączników (DRUK nr 28) na stronie www.dabrowa-gornicza.pl (Biuletyn Informacji Publicznej) lub w przeciwnym wypadku - do pobrania
w Wydziale Spraw Obywatelskich - Biuro Obsługi Klienta.
Opłaty skarbowe: bez opłat.
   
   
Uwagi 1.W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany
do ich uzupełnienia w terminie 7 dni i złożenia w Wydziale Spraw Obywatelskich (termin załatwienia sprawy liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów). Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
2.Zgodnie z art. 35 § 5 KPA do terminu w/w nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w powyższych terminach strony zawiadamia się, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Obowiązek informacyjny Klauzula informacyjna (art.13 RODO)
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 13 ust.1
i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej:RODO), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Granicznej 21 (32) 295 67 00, e-mail: um@dabrowa-gornicza.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Dabrowa Górnicza jest Pan Rafał Stańko. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
e-mail: iodo@dabrowa-gornicza.pl, tel. (32)295 67 00.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
5. ,,Polityka praw i wolności" obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej zakłada prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.
Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Pani/Pana prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator danych.
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie danych osobowych może być wymogiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Jeżeli nie poda Pani/Pan danych nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa albo nie będziemy mogli zrealizować lub podpisać umowy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
w tym profilowaniu.
Wydział odpowiedzialny Wydział Spraw Obywatelskich, Referat Uprawnień i Rejestrów, przyjmuje klientów
w przedmiotowych sprawach
od poniedziałku do środy w godz. 7.30 do 15.30
w czwartek w godz. 7.30 do 18.00
w piątek w godz. 7.30 do 13.00  
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2023-04-20 16:37:03
Data utworzenia 2014-09-08
Data udostępnienia 2014-09-08 13:36:29
Osoba odpowiedzialna Paweł Gradzik
Udostępnił Krzysztof Nowicki