Nawigacja

Zmniejsz rozmiar czcionki Zwiększ rozmiar czcionki Wersja dla osób słabowidzących
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
Kliknij, aby zamknąć powiadomienie z informacją o wykorzystywaniu cookie
obrazek ozdobny Logo BIP obrazek ozdobny
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej

Wyszukiwarka

Menu główne

Dane podmiotu
znacznik ozdobny Informacje ogólne
znacznik ozdobny E- Urząd
znacznik ozdobny Strategia
znacznik ozdobny Statut Miasta
znacznik ozdobny Regulamin organizacyjny UM
znacznik ozdobny Wydziały, Biura
znacznik ozdobny Władze Miasta
znacznik ozdobny Zarządzenia Prezydenta
znacznik ozdobny Rada Miejska
znacznik ozdobny Komisje Rady Miejskiej
znacznik ozdobny Kluby Radnych Rady Miejskiej
znacznik ozdobny Uchwały Rady Miejskiej
znacznik ozdobny Protokoły
znacznik ozdobny Interpelacje
znacznik ozdobny Baza Dzienników Ustaw i Monitora Polskiego
znacznik ozdobny Sposoby ustalania prawa
Spis podmiotowe
znacznik ozdobny Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
znacznik ozdobny Jednostki organizacyjne
znacznik ozdobny Praktyki i staże
znacznik ozdobny Jednostki pomocnicze
znacznik ozdobny Menu przedmiotowe
znacznik ozdobny Dane statystyczne Urzędu Stanu Cywilnego
znacznik ozdobny Edukacja prawna
znacznik ozdobny Nieodpłatna pomoc prawna
znacznik ozdobny Sposoby załatwiania spraw
znacznik ozdobny Skargi i wnioski
znacznik ozdobny Zgromadzenia
znacznik ozdobny Stowarzyszenia zwykłe
znacznik ozdobny Wybory
znacznik ozdobny Konsultacje społeczne
znacznik ozdobny Konsultacje z organizacjami pozarządowymi
znacznik ozdobny Budżet partycypacyjny
znacznik ozdobny Gospodarka odpadami komunalnymi
znacznik ozdobny Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
znacznik ozdobny Organizacje pozarządowe
znacznik ozdobny Gospodarka wodno - kanalizacyjna
znacznik ozdobny Ogłoszenia
znacznik ozdobny Rekrutacja
znacznik ozdobny Petycje
znacznik ozdobny Komisja Bezpieczeństwa i Porządku w Dąbrowie Górniczej
znacznik ozdobny Rozkład jazdy KZK GOP
znacznik ozdobny Planowanie przestrzenne i informacje o środowisku i zabytkach
znacznik ozdobny Plany, programy
znacznik ozdobny Plan miasta
znacznik ozdobny Rejestry i archiwa
znacznik ozdobny Kontrole
znacznik ozdobny Kontrola przedsiębiorcy
znacznik ozdobny Finanse i majątek
znacznik ozdobny Zamówienia publiczne
znacznik ozdobny Zbycie nieruchomości
znacznik ozdobny Rzeczy znalezione
Inne
znacznik ozdobny Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych
znacznik ozdobny Informacja publiczna
znacznik ozdobny Redakcja biuletynu
znacznik ozdobny Rejestr zmian
znacznik ozdobny Mapa strony
znacznik ozdobny Instrukcja obsługi
znacznik ozdobny Objaśnienia skrótów
znacznik ozdobny 123
 

Treść strony

Jednostki organizacyjne Kliknij, aby wydrukować bieżącą stronę
Nazwa
I Liceum Ogólnokształcące im. Waleriana Łukasińskiego

Adres
ul Kopernika 40
41-300 Dąbrowa Górnicza
Kontakt
Telefon/ Fax
(32) 262 30 93
e-mail
       
     
       
Dyrektor
Beata Bończak
Pełni funkcję dyrektora szkoły od 2006 roku. Absolwentka Wydziału Matematyki Fizyki i Chemii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe z informatyki na Uniwersytecie Śląskim oraz studia podyplomowe o kierunku zarządzanie i przedsiębiorczość. Nauczyciel dyplomowany. Jest absolwentką I LO.
Zastępca dyrektora
Marta Bobrowska-Juroff
Informacja
Liceum liczy 13 oddziałów. Liczba uczniów liceum - 419.W placówce zatrudnionych jest 41 nauczycieli.

W celu podniesienia, jakości nauczania szkoła bardzo ściśle współpracuje z wyższymi uczelniami publicznymi i niepublicznymi.
Mamy zawarte porozumienie m.in. z Wyższą Szkołą Biznesu z Wydziałem Filologii Polskiej Uniwersytetu Śląskiego z Instytutem Nauki o Materiałach Uniwersytetu Śląskiego z Wydziałem Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śl. w Katowicach z Wydziałem Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Od 2007 roku należymy do Stowarzyszenia Edukacja dla Przyszłości. Od 2016 r. uczestniczymy w projekcie Dąbrowska Akademia Obywatelska.

Umożliwiamy wszechstronny rozwój ucznia. Rokrocznie uczestniczymy w projektach edukacyjnych zarówno ogólnopolskich, jak i międzynarodowych. Prowadzimy ożywioną wymianę międzynarodową.
Nasi wychowankowie udzielają się społecznie na terenie miasta jak również regionu. Jesteśmy organizatorami wielu cennych inicjatyw społecznych.
Języki obce
W liceum prowadzi się zajęcia z języka wiodącego: do wyboru angielski lub niemiecki, oraz drugiego języka, do wyboru: angielski, niemiecki, włoski, hiszpański, rosyjski.
Pracownia komputerowa i multimedialna
Szkoła dysponuje pracowniami przedmiotowymi, w dużej większości wyposażonymi w sprzęt audiowizualny (m.in. 11 tablic interaktywnych, 35 tabletów). Posiadamy pracownie specjalistyczne- komputerową, internetową, multimedialną, profesjonalne laboratorium chemiczne oraz laboratorium informatyczne.
Obiekty sportowe
Szkoła proponuje nową formę wychowania fizycznego (2 godziny w systemie klasowym, 1 godzinę w grupach z określonych dyscyplin sportowych)

Do dyspozycji uczniów pozostają:
- kompleks najnowocześniejszych boisk
- nowoczesna bieżnia
- sala gimnastyczna
- mała sala gimnastyczna
- sala do gry w tenisa stołowego
- siłowania
Programy realizowane w szkole
Szkoła oferuje bogatą ofertę  zajęć pozalekcyjnych: koła przedmiotowe, sks, koło teatralne, dziennikarskie. Uczniowie wybitnie uzdolnieni mają możliwość wyboru "mentora", a także przejścia na Indywidualny Tok Nauczania.

Szkoła oferuje nauczanie od 2 do 3 przedmiotów na poziomie rozszerzonym w zależności od charakteru klasy, w tym jeden z nich w grupach międzyoddziałowych.
W grupach międzyoddziałowych (liczących do 16 osób) są realizowane wybrane przez uczniów przedmioty typu: chemia, fizyka, biologia, geografia, historia, wiedza o społeczeństwie oraz język polski.

- Klasa I a - humanistyczna
- Klasa I b - biologiczno-chemiczna
- Klasa I c - matematyczna
- Klasa I d - prawno-społeczna
Biblioteka i czytelnia
Nauczyciel bibliotekarz: Małgorzata Wiśniewska, Monika Antosik, Monika Wójtowicz-Paszkowska

Godziny otwarcia biblioteki i czytelni:
PONIEDZIAŁEK:
8.00 – 16.00
WTOREK:
8.00 – 16.00
ŚRODA:
7.30 – 15.00
CZWARTEK:
8.00 – 15.15
PIĄTEK:
8.00 – 14.00
Godziny pracy psychologa szkolnego w roku szkolnym 2016/2017
Psycholog mgr Anna Kucharska – Hul
Wtorek
9.00 – 12.00
Środa
8.00 – 12.00
Czwartek
12.00 – 16.00
Konsultacje dla wybranych uczniów - po wcześniejszym ustaleniu terminu
Czwartek 16.00 – 16.30
Konsultacje dla wybranych rodziców - po wcześniejszym ustaleniu terminu
Czwartek 16.30 -17.00

Oferowane formy pomocy:
- Doradztwo pedagogiczno-psychologiczne dla uczniów, rodziców, nauczycieli i wychowawców
- Konsultacje dla rodziców, nauczycieli i wychowawców
- Indywidualna praca z uczniem
- Doradztwo zawodowe
- Profilaktyka wychowawcza
- Profilaktyka uzależnień
Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2016/2017
Pedagog mgr Joanna Piróg - Kulińska
Poniedziałek
9.15 - 14.15
Wtorek
8.00 – 12.00
Środa
8.30 – 13.30
Czwartek
12.00 – 16.00
Piątek
8.00 – 12.00
Konsultacje dla wybranych uczniów - po wcześniejszym ustaleniu terminu
Czwartek 16.00 – 17.00
Konsultacje dla wybranych rodziców - po wcześniejszym ustaleniu terminu
Czwartek 17.00 -18.00

Oferowane formy pomocy:
- Doradztwo pedagogiczno-psychologiczne dla uczniów, rodziców, nauczycieli i wychowawców
- Konsultacje dla rodziców, nauczycieli i wychowawców
- Indywidualna praca z uczniem
- Doradztwo zawodowe
- Profilaktyka wychowawcza
- Profilaktyka uzależnień
Biuletyn Informacji Publicznej I LO
https://www.nbip.pl/lukasinski/
Pliki
Logo szkoły51,93 kB
schemat organizacyjny w formacie *.doc23,00 kB
Regulamin Rady Szkoły *.doc30,00 kB
Regulamin Szkoły *.doc33,50 kB
Regulamin Uczniowski *.doc33,50 kB
regulamin ocen ze sprawowania *.doc35,00 kB
oswiad. majątk. (2008) w formacie *.pdf902,00 kB
oswiad. majątk. (2010) w formacie *.pdf552,43 kB
oświad. majątk. (2006) w formacie *.pdf971,46 kB
oświad. majątk. (2007) w formacie *.pdf641,29 kB
oświad. majątk. (2009) w formacie *.pdf568,16 kB
oświad.majątk. B.Bończak (2006) *.pdf752,28 kB
oświad. majątk. (na dzień 31.08.2011) w formacie *.pdf629,99 kB
oświad. majątk. (2011) w formacie *.pdf546,07 kB
oświad. majątk. (korekta za 2011) w formacie *.pdf150,79 kB
oświad. majątk. (2012) w formacie *.pdf559,52 kB
oświad. majątk. (2013) w formacie *.pdf640,34 kB
Oświadczenie majątkowe (2014 r)*.pdf137,68 kB
Oświadczenie majątkowe B.Bończak za 2015 rok.pdf135,08 kB
Oświadczenie majątkowe B.Bończak na dzień 31.08.2016.pdf138,86 kB
Aneks 4 do statutu.pdf404,10 kB
Dziennik.pdf634,76 kB
Regulamin pracowni fizycznej.pdf448,30 kB
Regulamin pracowni geograficznej.pdf453,83 kB
Regulamin pracowni historycznej.pdf439,69 kB
Regulamin pracowni informatycznej.pdf809,14 kB
Regulamin pracowni językowej.pdf437,48 kB
Regulamin pracowni matematycznej.pdf452,45 kB
Regulamin pracowni wiedzy o społeczeństwie.pdf435,78 kB
Regulamin pracownik biologicznej.pdf451,06 kB
Regulamin rekrutacji.pdf397,52 kB
Regulamin samorzadu.pdf1,45 MB
Regulamin wycieczek.pdf155,96 kB
Rgulamin pracowni chemicznej.pdf816,94 kB
Statut.pdf486,35 kB
Wniosek.pdf212,78 kB
Oświadczenie majątkowe B. Bończak za 2016 rok.pdf135,08 kB


Dane wyłączone z Biuletynu Informacji Publicznej
Zakres danychAdres zamieszkania oraz miejsce położenia nieruchomości z części B oświadczeń majątkowych
Podstawa prawnaart. 24i ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j Dz.U. z 2016 r., poz. 446 z późn.zm.)
Osoba wyłączającaELŻBIETA GĘCA - NACZELNIK WYDZIAŁU OŚWIATY
Szczegóły publikacji...
    Data ost. zmiany: 27 października 2017
    Wszystkie zmiany
Licznik odwiedzin: 29539348 Oficjalna strona o BIP

Wróć na początek strony